Testy wydajnościowe AmigaOne 500

hot rod turtle

Ponieważ temat wydajności komputerów PPC powraca w kontekście dostępnej emulacji AmigaOS 4.1 FE na WinUAE z obsługą PPC właśnie – pozwoliłem sobie „skrobnąć” co nieco na ten temat.

Tekst leży tutaj: Testy syntetyczne i praktyczne

Być może będzie uzupełniany w przyszłości, bo nie ma ujednoliconych procedur testujących.

[ ↑ ]
Zabierz mnie na górę!

2 myśli na temat “Testy wydajnościowe AmigaOne 500”

    1. Mało prawdopodobne. Nie piszę o rzeczach których nie mam i nie mam zamiaru używać.
      Wogóle ta tematyka nie leży w grupie docelowej mojego bloga. Czasem zapędzam się w publicystyce, ale generalnie promuję komputery AmigaOne.
      Być może taki artykuł po polsku powstanie, i zrobi to osoba która ma przede wszystkim fizycznie Raspberry. Wtedy mógłbym zamieścić wpis będący porównaniem.

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.