lista artykułów ze strony Mufy

Jak w temacie. Można to sobie samemu u niego wyklikać, jest tam podział na kategorie. Ja miałem to zrobione w formie jednostronicowej listy na własny użytek. Jak czegoś nie pamiętałem to sięgałem. Dzisiaj uzupełniłem ją i zapodałem do kącika początkujących. Jak ktoś czegoś nie znajdzie u mnie na blogu – to pewnie tam.
Lista leży tutaj -> AmigaOne – blog (lista artykułów na stronie Mufy)
Cel pośredni jest taki, że informacje o AmigaOS 4 są rozproszone po sieci – jakoś chcę to skonsolidować, być może powstaną kolejne listy (np. ze strony AmigaOS należącej do eXeca).
Stawianie systemu u mnie okazało się czymś porównywalnym do budowania statku w butelce, więc na „konkretne” artykuły musicie jeszcze poczekać. Zapowiadany artek o mplayerze utknął na drzwiach do Narni ;] Nie jestem zadowolony z wydajności i nie tylko, zresztą wyszło kilka rzeczy innych związanych z innymi programami i samym systemem, wymagających doczytania i potestowania. Kilka najbliższych wpisów może być spoza „działki” AmigaOne 500.

[ ↑ ]
Zabierz mnie na górę!

1 thought on “lista artykułów ze strony Mufy”

Skomentuj

