piszą o X1000

Niedawno (wczoraj) miałem w łapkach najnowszy numer „micro mart”, przypadkowo przegladając z nudów gazetki na stoisku, i znalazłem w nim wywiad z Trevorem Dickinsonem :-)

Obrazek

Niestety z tekstu wynika, że netbook raczej się nie ukaże. Na ile zrozumiałem cena w stosunku do możliwości okazałaby się za wysoka.

Jest to druga częśc wywiadu, postaram się dotrzeć do pdf i zarzucić pełny tekst.

.

dopisane (04.05.2013) :

Znalazłem te numery, scaliłem wybrane strony w jeden dokument, i dodałem tutaj do pobrania -> link

2 thoughts on “piszą o X1000”

  1. Myślałem że będzie trochę dłuższy, ale i tak fajnie że dałeś linka.
    Poza tym Trevor potwierdza w nim że coś tam kombinują na nowym
    sprzętem z Varisysem, a to bardzo mnie cieszy. Kiedy były wydane
    egzemplarze z tym wywiadem, zeszły tydzień?

    1. To są numery z 11 i 25 kwietnia, ten drugi miałem w łapce w Sainsbury’s równo tydzień temu Ale ja nie kupiłem pisemka, bo sam wywiad niewiele wnosił jak dla mnie, choć miło że w pc-towej gazetce pojawiło się coś takiego.
      Mało ostatnio piszę, bo z zasady nie chcę powielać treści z innych polskich miejsc o amidze, ale czasem się coś trafi (jak wyżej). Być może wezmę na warsztat AmigaOne 500, bo temat AmigaOne XE jest dla mnie prawie wyczerpany.

Skomentuj

