Timberwolf

Ostatnio ukazała się wersja RC 2 Timberwolfa czyli amigowej wersji Mozilla Firefox 4.0. Zdecydowałem się pokazać ją  – jak prezentuje się w działaniu. Ze względu na niską jakość filmu jest to raczej poglądówka dla osób bez komputera z AmigaOS, a dla osób które mają taki komputer – dla porównania czy też im tak samo chodzi. Dosyć nieoczekiwania zwieszka nie tylko nie pozwoliła zaprezentować funkcji, ale wywołała u mnie niesmak. Nie napisałem recenzji, nie kręciłem drugiego podejścia, zdecydowałem się dać to w formie niepublicznej – dla osób mających link.

Co mogę jeszcze dodać – tę wersję mam na partycji ze zalecanym standardowym systemem plików, zwieszka nastąpiła mimo nieprzekroczenia zajętości fizycznej pamięci (mam 512 MB).

Generalnie jest nieźle, ale widać że 800 Mhz to mało. Jak kogoś stać trzeba uciekać do przodu i kupować AmigaOne X1000, bo nie wiadomo kiedy i czy wogóle powstanie coś lepszego. W tej chwili jest to – i pewnie będzie – komputer nie tylko najszybszy dla AmigaOS ale i z najlepszym wsparciem.

link do filmiku

2 thoughts on “Timberwolf”

  1. Mogłeś położyć kamerę na jakimś stosie książek ale ogólnie było widać ok, na pierwszy rzut oka system/blat wygląda bardzo ładnie, żeby jeszcze tylko był soft na którym można było by wygodnie
    coś zrobić, mam na myśli pakiet niezbędnych dzisiaj aplikacji.

  2. Masz absolutną rację, niestety pokój mam tak urządzony że monitor stoi dosyć wysoko na desktopie PC, a za plecami nie mam już jak postawić aparat. Jak uda mi się dostać pasujący gwintem statyw i okiełznać zawieszalność komputera – będę dawał więcej filmików i lepszej jakości. Nie chce mi się robić tyle screenów, a gadać lubię ;-P

Skomentuj

