inspiracje

Czy dodałem jakiś artykuł? Nie. „Rozpaprałem” artek o Jabberze i złapałem się za coś innego. Mam nadzieję że nie zostanę skwitowany stwierdzeniem „jedyną rzecz jaką dokończył w życiu to paczka ciastek” :-D

Więc czego dotyczy ten wpis? Dwie rzeczy wypłynęły ostatnio.

Pierwsza – w obszernym artykule „Historia serwisów amigowych” jest o mojej stronie wzmianka, bardzo pozytywna zresztą. Co prawda według mnie na wyrost – strona ma dopiero 3 miesiące – ale widocznie dostrzeżony został potencjał rozwoju. Niestety odwiedziny za tym nie poszły (2 kolejne dni po artykule dały w sumie 38 odsłon, co oceniłem po oglądanych stronach na 3 osoby) ale w pamięci jest – zostałem doceniony i zmotywowany. Będę pisał rzadziej, ale dłuższe artykuły.

Druga – no właśnie założyłem kolejnego bloga link. Nie jest on związany z Amigą (dotyczy programu graficznego PhotoImpact), ale być może kogoś zachęci do napisania własnej szkółki Gimpa. Tudzież twórczego wykorzystania Amigi w jakikolwiek sposób (i podzielenia się tym).

Skomentuj

